Saturday, June 26

di sebalik aku..^^

bersama family ku tercenta^^


hmm...
sume org msti ade orng2 y kte syangkn... bg aku org y pling aku syng mstila...kalsom yahya n mohamed nor saad... dieorg nih la y tlah mlhirkan aku ke dlam dunia nih...xdek dieorg xdek la aku kn..mak n abah.... selain aku...mak abah aku lhirkan abg2, akak2 n adek aku.... kmi sume 9orang adek badek..huu..rmai2..... tp kn sbgai sorg ank aku nih degil jgk..xdngar ckap....bedosenye aku...huhu ampun2............. mak abah...sye mntak ampun dr ujung rmbut smpai ujung kaki..huhu.... :(

okeh...
selain famly aku...aku nk cter gak sal sorg nih...xcter kunk...majuk lak...da la majuk 2 ngalah kn aku...huhu.....die nih aku knal lpas aku frust ngn ex aku y bangang (sory agk kasar..tp xpe..ske ati aku la blog aku kn...huu~)... nme die muhammad ghaddafis ahmad...ank sulong dri 3org adek badek...tp manje sngat2....xpadan ngn besar..mcm bruang panda...hahahha
tp......walau cmnerpom aku sayang die...
die baek...pndai layan aku y baek jgk...comel lg sopan..hihi... :p

die la buah ati aku...
hihih..... :p

No comments:

Post a Comment