Saturday, July 2

puas hati ?




hmm... 1 persoalan......
patut ke aku rasa puas hati ??
terasa mcam kejam pulak bila aku seronok bile die n her gurl ade prob.. (masalah cinta)

O.M.G......
tidak2...jauh kan aku ngan perasaan tuh....
tp jauh dri dudut hati aku hahahahhahhaha
( wei kejam giler kot..stop it bella)
ngee....
okeh2...bkan ape...dlu die n that gurl pernah tipu aku hidup2 selama beberapa taun y aku xsure.....
aku sperti org bodoh y di perbodohkan...
n now..aku dpat tau y that gurl rasa ape y aku rasa dlu...
baru die tau langit 2 tinggi ke rendah..hmm
pengajaran untuk that gurl...tp msalahnye die xsedar ape y die prnah buat dekat aku kena dekat dia blek...haishh...
biasalah..manusia yang sedar kesalahan sndiri..mcm 2 lah...
pape pon..aku dah hepy giler ngan life aku sekarng...
bersyukur sngat....
tapi...aku tetap berdoa semoga dieorang bahagia...
aku xnak ada prasaan dendam..
past is past rite...
gi pon bnda dah jadi lama2 dlu...
aku pon malas nk fikir dah.. ngee...


p/s :: malas nk story panjang2...cukup sekadar meluahkan perasaan..

peace
bye !





Myspace Layouts

No comments:

Post a Comment