Thursday, June 2

demam NORA ELENA




Nora Elena...
sape xkenal kn.....aku rasa sume org tau kut..
drama melayu kat tv3...



bukan ape..asal aku bkak facebook jek...banyak giler status besnye... wuuu sukenye...
romantiknye Seth Tan (lakonan aaron aziz ) besnye dapat suami mcm tuh n mcm2lah....kelakar pon ade jgk...kah3....gelak2..
(amboi2 gelak kat org..pdahal aku pon same jgk.. :p)



okeh2...drama nih mmg bes....sungguh mengusik jiwa...n sooo sweeettt...
seriuss aku bru2 nih jek layan cter tuh...yela baru cuti sem kan..sebelum nih xpernah tengok pon...baru tgk jek dah rasa bes....dah rasa mcm aku nih la nora elena tuh...hahah blh pulak..
berangan jap...hihi...tp nora elena 2 (lakonan si saleha) mmg cntik kn....nmpk ayu n cute... mcm aku jek kn3...hahah... nk jgk xkire2.... (gedix nye aih..pang mau ?)
haishh~

smbung2..
dengar2 citer tuh dri novel Kasih Yang Suci...




ntah la..xpnah baca pon novel tuh..yela sejak smbung dgree nih dah xdek msa nk novel2 nih...
ptutlah...cter die sweett n romantik....nma watak pon NORA ELENA you~
yelah slalunya nama watak dalam novel2 nih kn sedap2 giler..mcm nnti aku dah dpat anak pon nak amek nama dlam novel...glamer k ! hahaha...

ishh merapu lagi....blablabla...
sambung2 !

tapi yelahkan...sebagai seorang perempuan ofcos lah kite mengidamkan suami mcm tuh..
waa nakkkk3 !! ( gedik lg...haishh )
tapi......
susahhhlah sebab lelaki cam tuh juz 1 dalam sejuta kat dunia nih lagi2 malaysia kite nih.. sedih wooo..huhu :(
so kpada gadis2 termasuk aku (nak jugak..haha) wanita2 n janda2 kat luar sana...



aku doakn lah korg dpat guy y macam tuh sweet n romantik....hihi
amin~