Monday, June 27

kenapa, mengapa & why ??


entry arinih aku nk citer pasal gurl yg suke ambik hak org...
xkisah la barang ke orang ke @seangkatan dengnnye lah..
rase2 ramai x gurl2 mcm ni kat bumi kte??
hmm not sure........buttt!!!
mmg wujud kut gurl2 mcm nih..bnyak ke x ke tatau lah...aku xpaham
knapa dieorg ada sikap cam 2... kte pompuan....
so kite ni di ciptakan dngan hati yg lembut...
bgi aku..mmg aku xsampai hati nk ambik hak org...lagi2 kalu laki org atau BF org.. xsnggup aku nk kecewakan hati kaum aku sendri... yelahh andai kate kte kat tmpat org tuh ofcos kte akan sedih kn...so senang citer letak je dri kte nih kat tmpat org 2...sure kte akn pikir sejuta kali untuk hidup atas kesedihan org lain....kenapa ehh diarong ade sikap yg suke merampas hak org lain...
aku sngt2 xpaham... adekah ade msalah jiwa...erkkk xkan kut kn....haishhh...ntah la hanya dieorg sndri yg tau kot....okeh2..maybe aku paham sebabnya nisbah perempuan lg ramai dri nisbah lelaki kn...tp xkan lah smpai desperate macm 2....smpai nk rosakkan kebahagiaan org lain....
sampai nk tipu sana tipu sini..hipokrit kutt..x ke berdosa 2...
kadang2 ade yg si boy xlayan tp si gurl still gedik nk kacau jugak....
kenape mengapa whyyyy ???
xpaham kan....haishhh
sudah2 la wahai kaki2 perampas kat luar sana...
kalu dah org xsuke jangan la dok wat muka tiang jamban plak nk menggangu kebahagiaan org lain.. setiap orang ada kebhagiaan masing2...
xkemana kalu kte bahagia atas kesedihan orang lain...
Allah s.a.w 2 maha adil... engat la hidup kte ni macam roda kejap kte kat atas kejap ke kiri ke kanan las2 ke bawah jgak... so pikir2 kan lah...

entry nih bukan untuk kutukmengutuk@watever tp perli jek kut...muahahah.. :p
(oii jahat giler kut..pang mau ?)
sape makan cili rase lah pedasnye....
lalala


p/s :: joke je derr...sile jngn amek hati...

peace
bye !


No comments:

Post a Comment